vrijdag 27 juni 2014

Het schooljaar is voorbij
en dat doet wel wat met mij.
Het was een jaar om nooit te vergeten,
dat is zeker weten.
Ik zal nog vaak terugdenken aan mijn 26 kindjes,
mijn 26 vriendjes.
Ieder kind apart,
bracht dag na dag vreugde in mijn hart.
Een droevig of boos gezicht kwam ook wel eens voor,
maar daar had ik de gepaste remedie voor.
Met een dikke knuffel en een lach
konden ze weer verder die dag.
Liefste Lander, Saar, Kaï, Xeno, Tatiana, Victor, Lou, Babette, Lou, Susanne, Nand, Elena, Nooni, Alessandro, Sara, Keano, Xeno, Silke, Gentil, André, Oscar, Felix, Ali, Bana, Juliette en Jolien,
ik hoop echt dat ik jullie nog zal zien.
Ik zal jullie allemaal heel hard missen!

Voor alle ouders een hele dikke dank u wel voor jullie prachtige kinderen.

Ook dank u wel omdat jullie mij vertrouwden en mij een goed gevoel gaven.


IK GA JULLIE MISSEN!

1 opmerking:

  1. Charlotte (mama Roos)23 augustus 2014 om 23:56

    Roos vindt het heel jammer dat haar zusje Bo niet bij jou in de klas zal zitten! We wensen je alvast alle succes in je verdere loopbaan!! Je bent een fantastische juf!! Groetjes, Charlotte - Xavier -Roos - Bo

    BeantwoordenVerwijderen